måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Idag är det lovers dagen då alla får panik (inte jag då alltså) vissa ska göra det så märkvärdigt så att de blir gråhåriga andra sitter med hakan vid knäna och undrade hur denna dag kunde komma så snart när det var jul igår. Jag hoppas i alla fall att mina barn har lagt ihop till en lyxkryssning alternativ en mysig resa till ett exotiskt land. Men eftersom barnen vad jag vet inte har arbete så får jag väl ha överseende med något annat .  Hoppas ni alla får en härlig dag

2 kommentarer:

  1. Åh så finns det dom som verkligen kan värma ett hjärta *nickar intensivt* Tycker Alla-Hjärtans-dan var fantastisk *kramar om o Tackar* =0)

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj vad ofta du är här!! Hinner inte med i allt du skriver hehehe!!
    Kramelikraaam / Miafia =0)

    SvaraRadera